Niet Pluis | Security campagne

Dilemma: Je krijgt een mail van de directeur. Net voordat je weggaat. Of je snel nog even een betaling kunt doen. Het moet vandaag nog. Is dit pluis of niet pluis?

Cybercrime kan iedereen overkomen. Pluis het daarom eerst uit voordat je over gaat op actie. Voor de klanten van Hupra ICT hebben we een campagne opgezet voor een betere cybercrime bewustwording met de focus op veilig werken. Het welbekende niet-pluis-gevoel kwam tijdens de brainstorm naar voren en al snel werd duidelijk dat dit de kapstok werd voor deze Security Campagne. Niet Pluis is visueel geworden. Een vriendelijk en betrouwbaar ogende illustratie in de vorm van een schild, maar ondertussen…

Deze campagne is puur bedoelt als bewustwordingscampagne vanuit Hupra ICT. Iedere klant krijgt een kistje 🔑 met daarin onder andere een poster met tips, dilemmakaartjes, een webcamschuifje en een begeleidend kaartje met een verwijzing naar de training ‘Veilig Werken’.

Studio Vierkant ontwikkelde: 

Branding | positionering | merkverhaal concept | storytelling | tone of voice | beeldmerk