‘Kan jij ons helpen met het helder neerzetten van onze positionering?’ Dit was de klantvraag toen ik voor het eerst contact had met het Farel College in Amersfoort. Al jaren hadden ze dezelfde flow, maar ze merkten dat de communicatie niet overal even scherp (meer) was en intern ook niet bij iedereen helder waar ze nou precies voor staan en hóe, wanneer en wat er gecommuniceerd moet worden. De basis is er, maar het was tijd voor een aanscherping.
‘Ik vond het een fijn gesprek vanmorgen, dankjewel!’
– M. Buitink, Farel College
Tijdens onze kennismaking stelde ik vragen, vragen en nog meer vragen. En ik luisterde. Daarna was het tijd voor een heldere positionering. Waar zat die kern? Wat moet blijven en waar zit die ruis? Hoe kan het concept versterkt worden? En die doelgroep… hoe bereiken ze die? Dit alles presenteerde ik een aantal weken later aan de hand van een handboekje, om te gebruiken in alles wat ze doen.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookies
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie instellingen kunnen opslaan.
Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.