Altijd & overal gerust aan het werk. Hupra ICT

Hupra ICT

Door het sluiten van de computerwinkel in 2014 ging Hupra zich alleen nog richten op online verkoop van diensten. De doelgroep werd hierdoor helemaal zakelijk. Dit vroeg om een herpositionering van de organisatie. Hupra vroeg Studio Vierkant om een stijl, passend bij de identiteit, die de zakelijke wereld aanspreekt en de particuliere klant niet meer aantrekt.

‘Als ondernemer wilt u graag dat alles werkt, zonder toestanden. Wij zorgen ervoor dat u gerust aan het werk kunt. Altijd & overal.’

Vanuit marktonderzoek ontstond er een helder beeld van wie Hupra is en wat ze nog niet uitstraalden. Naast ‘meer zakelijkheid’ was er ook behoefte aan een concretere communicatie en meer overzicht binnen de werkzaamheden van Hupra. In 2016 presenteerde Studio Vierkant een nieuwe visuele identiteit aan de hand van drie moodboards met allemaal dezelfde inhoud, maar een kleine nuance tussen klantgericht en systeemgericht. Uiteindelijk is de nieuwe stijl overal toegepast en ontwikkelen we deze stapje voor stapje steeds door.

‘Studio Vierkant is sinds 2015 onze partner voor alles op het gebied van branding, identity en grafisch design. Karin is een bijzonder prettig persoon om mee samen te werken en voelt inmiddels als één van Hupra. Ze is betrouwbaar (afspraak = afspraak), communiceert helder & duidelijk en presteert het steeds weer om iets boven verwachting op te leveren. Karin denkt altijd net iets verder, ook ligt dat niet persé binnen haar opdracht. Ze schakelt gemakkelijk met andere marketingpartners van ons en denkt altijd proactief en kritisch mee. Kortom; Studio Vierkant is een ideale partner voor het uitbesteden van uw grafische werkzaamheden en de ontwikkeling van uw merk. Van harte aanbevolen!’

Jentse – Marketingmanager Hupra ICT
Studio Vierkant ontwikkelde: 

Merkpositionering | merkverhaal | merkbelofte | merkidentiteit | corporate identity | visuele identiteit | huisstijl | storytelling | tone of voice | beeldmerk | website | drukwerk & signing.