Werken bij Hupra | campagne

HupraICT

HupraICT is op zoek naar nieuwe collega’s. Daarom aan mij de vraag om mee te denken in concept en ontwerp voor de nieuwe campagne, passend bij de identiteit en gericht op ICT helden die passen binnen het profiel. Voor deze campagne zijn we samen in typische eigenschappen van een ICT-held gedoken. Bij Hupra zijn dit gedreven personen die dagelijks veel problemen voorkomen en oplossen in de ICT. Ze helpen graag de klant en het zijn betrouwbare en behulpzame mensen. Ze werken met trots bij Hupra.

‘Medewerkers zijn trots en blij om bij ons te werken. Die sokken worden echt door iedereen gedragen.’

Jentse – Marketing manager
Klanten van Hupra spreken vaak over ‘de helden van Hupra’. Naast de persoonlijke verhalen en beelden van de medewerkers zit het onderscheid in de ‘Huprahelden’. Omdat ze zich vaak op de achtergrond begeven en hun werk vooral onzichtbaar is voor velen, hebben wij ze neergezet als helden. We spreken potentiële collega’s aan met vaktaal en verwijzen ze door naar transparante verhalen en video’s van Hupra medewerkers.
Studio Vierkant ontwikkelde: 

sokken | logo | relatiegeschenken | advertenties (online / offline) | concept | tone of voice | webpagina’s