Schuif aan campagne. Alpha Nederland

Alpha campagne 2022

Schuif aan is het thema van de nieuwe Alpha campagne! De campagne is voor het eerst gelanceerd in maart 2022. Met ‘Schuif aan’ hoopt Alpha heel Nederland uit te nodigen om aan te schuiven bij een lokale Alpha. Hier begint het namelijk allemaal: de eerste keer dat een deelnemer aan tafel gaat zitten bij Alpha. Dit is de plek waar de eerste gesprekken ontstaan, vriendschappen worden gebouwd en levens worden gedeeld. Dit is het eerste waar we onze vrienden, familie’s en collega’s voor mogen uitnodigen: een heerlijke maaltijd en een eerlijk gesprek. Alpha hoopt en gelooft dat miljoenen mensen, die onder andere bij The Passion geïnspireerd zullen worden door het paasverhaal, Alpha tegenkomen in hun zoektocht en straatbeeld! Studio Vierkant mocht meewerken aan deze campagne. Het was superleuk om mee te denken en te werken in de vormgeving en te zorgen voor de puntjes op de i, maar ook te zorgen voor de vormgeving van signing, drukwerk en online advertenties. Ook het jaarlijkse benefietdiner had als thema: Schuif aan! Het evenement kreeg een eigen stijl, maar met een knipoog naar de campagne.

De plek waar je jezelf mag zijn. De plek waar je alles mag delen. De plek waar je mag twijfelen. De plek waar je welkom bent. De plek waar alle verhalen samenkomen. Dat is Alpha.

Studio Vierkant ontwikkelde: 

Stijlontwerp vormgeving | Ontwerp signing & drukwerk | Onderzoek, concept, videografie en fotografie door Droomgever, In beeld met Floor & Alpha Nederland