Milieuadvies &door. Baecx

Baecx

Tot 2021 stonden zij bekend met de naam Asbestdak Advies, maar omdat zij hun aanbod aan diensten gingen uitbreiden werd het niet alleen tijd voor een nieuwe naam, maar ook een zoektocht naar de identiteit, positionering, communicatieplan en een nieuwe stijl voor alle uitingen.

Door&door transparant
Baecx helpt snel en doelgericht, zodat jij verder kunt met je toekomstplannen.

Als iemand eenmaal (ver)bouwplannen heeft, wil hij graag lekker aan de slag. Een planning die wat vertraging oploopt is wel realistisch, maar het is niet fijn als de plannen stil komen te liggen door milieuadvies. Baecx is zich hiervan bewust en belooft daarom transparant en doelgericht te handelen. Zonder onnodige onderzoeken, lange wachttijd en ingewikkelde rapporten. Dit is precies waarin ze zich onderscheiden van de concurrentie. Daarom bedacht Studio Vierkant het concept ‘&door’. Dit concept is helemaal verweven in alle uitingen en dynamisch inzetbaar.

‘Wij zijn precies grondig genoeg’

Om dit concept te visualiseren ligt in alles de nadruk om gemak, eenvoud een lage drempel en een goede service. Het voordeel van Baecx is dat je meerdere onderzoeken tegelijk kan laten uitvoeren en dat ze echt met je meedenken om zo snel mogelijk ‘door’ te kunnen. Zonder addertjes onder het gras, zoals extra onnodige onderzoeken. De visuele taal is daarom gericht op een helder, vriendelijk en en transparant beeld. Met afgeronde hoeken, lichte kleuren en directe communicatie.
Studio Vierkant ontwikkelde: 

Rebranding | merkpositionering | merkverhaal | merkbelofte | merkconcept | merkidentiteit | corporate identity | visuele identiteit | huisstijl | storytelling | tone of voice | beeldmerk | drukwerk & signing | promotieartikelen | website